понедельник, 25 марта 2013 г.

Привітик! Покажу свою новеньку листівочку... робила не сьогодні...але процес фотографування завжди відкладається...тому виходить показувати трохи пізніше))
Робила її по завданню від Штампи з любов"ю Скрапофестиваль Кінонатхнення №6

Надихалася ось цим образом неперевершеної Діани Крюгер:
Прийму з нею ще участь у завданні від Арт Клубу " Квітчаста Листівка"
  і ще довго думала...чи показувати взагалі...бо самою листівкою я була задоволена...та тільки відштампувала штампик...і все зіпсувала...чомусь саме цей штамп у мене ніколи не виходить відштампувати рівненько((та виправити вже не було як((  і ще помітила за собою таке, що частенько мені листівки подобаються...а потім, коли дивлюся на них через певний проміжок часу, то щось не те...хочеться переробити..А у вас є таке? Хоча саме ця листівка такого відчуття не викликає...але штамп мене трохи нервує...

20 комментариев:

  1. Листівка дуже красива,квіти підібрані так гармонійно.Перегладала довго фото, то навіть не помітила що щось не так з штампом, аж поки не прочитала коментар під фото...Своїми роботами не задоволена часто, особливо коли надивлюсь такої краси

    ОтветитьУдалить
  2. дуже мила, гарна та ніжна листівка )

    ОтветитьУдалить
  3. І справді дуже ніжна і красива листівочка!!!!

    В мене теж часто таке буває,ось дивлюсь і ніби гарна робота,а як сфоткаю і викладаю в блог,все "оце не подобається,а тут можна було так зробити"))))
    Часто не задоволена своїми роботами!!!А потім думаю,що наступного разу точно буде краще))))

    ОтветитьУдалить
  4. Дякую! Рада, саме від тебе, таке чути))
    Думала я одна така..

    ОтветитьУдалить
  5. Згідна з Іванкою ))) нас тут таких багато )))
    а мені листівка твоя подобається!! і напис я навіть і не звернула уваги що він якось не рівно ))
    все класно ;)

    ОтветитьУдалить
  6. Оксаночко, дякую.Мені листівка подобається)ой, як скромно)) мені напис очі муляв))

    ОтветитьУдалить
  7. Класна листівочка! І крайчики гарно порвані) Я свої крайчики на листівках дитячими ножницями шкрябаю (таке слово підібралось))), а потім вручну загинаю

    ОтветитьУдалить
  8. Дуже гарна листівка! Штамп зовсім не кидається в очі, бо зразу дивишся на квіти. Не треба було признаватися, бо непомітно зовсім :)
    В мене теж буває зі штампами засада, то якщо сильно помітно, або дійсно нервує, пробую зверху дати рамочку з таким самим написом, таким чином маскуючи нижню, щоб все не переробляти.

    ОтветитьУдалить
  9. Листівка класна. Дякую за участь у завданні, Арт клуб.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Така гармонійна листівочка. Заходьте за нагородою http://natalysik.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

      Удалить
    2. Катруська, дякую! А вам за завдання!

      Удалить
  10. Наталюся, ой цікаво...а що за нагородка??Чому саме мені?))

    ОтветитьУдалить
  11. Софія, вітаю!
    Чкеємо твого листа;)
    http://stampsforcrafts.blogspot.com/2013/04/6.html

    ОтветитьУдалить
  12. І також ось тут:
    http://stampsforcrafts.blogspot.com/2013/04/blog-post.html
    Здається ти давненько не заходила до нас=)))

    ОтветитьУдалить