понедельник, 12 марта 2012 г.

Те, з чого все починалось....

Привітик! ну, що..давайте знайомитись:) мене звати Віталія. Маю кохане Сонечко-донечку і люблячого чоловіка...хотілося б почати наше знайомство з того, заради чого я спробувала створити цей блог... я обожнюю свою роботу...і не уявляю собі свого життя без неї, як і без своєї сім"ї...та з народженням донечки я відкрила у собі ще деякі захоплення... я захопилася скрапом...довго думала...роздивлялася...і так хотілося спробувати...і, коли нарешті спробувала зробити першу листівочку, то зрозуміла, що мені це дуже-дуже подобається...і я...захопилась...творю здебільшого для своїх рідних, знайомих...але я ще вчусь....мені є чому вчитись... і сподіваюсь ваші поради, зауваження мені у цьому допоможуть:))))))))
Отож,  почалось все ось з цієї листівочки, для мого коханого чоловіка:


Це була другою...на весілля брата:

 це теж для коханого, вже з іншого приводу... це його улюблена...

 це простенька, можна сказати дитяча...ми разом з донечкою клеїли..ви б бачили скільки радості було у її оченятках:)))))))) а бабуся, як раділа:))))))))
 це для маленької дівчинки...донечки моєї двоюрідної сестри...
далі буде...
дуже чекаю Ваших зауважень:)
рада всім хто завітав:))))))))))

Комментариев нет:

Отправить комментарий